امتیازدهی به : post

تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو سایت

تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو سایت موضوعی است که قصد داریم تا امروز به آن بپردازیم و پیشنهاد می کنیم که تا پایان همراه ما باشید.

شبکه های اجتماعی مانند واتساپ و تلگرام می توانند در جذب مخاطب بسیار تاثیرگذار باشند و شما به راحتی می توانید با این دو برنامه مخاطبان زیادی را جذب خود کنید.

امروزه هر فردی بر روی موبایل خود یک حساب کاربری تلگرام دارد که در طول روز چندین بار آن را چک می کند و این به یک کار روزمره تبدیل شده است.

شما می توانید یک کانال تلگرامی برای خود ایجاد کنید و علاوه بر فعالیت های روی سایت، بر روی کانال تلگرامی هم فعالیت داشته باشید.

شما می توانید چکیده مطالب سایت خود را به همراه لینک در کانال تلگرام خود قرار دهید و از کاربران دعوت کنید تا به سایت شما مراجعه کنند.

با این کار بازدیدهای سایت شما بالا می رود و اگر ترافیک ورودی سایت شما بالا برود، google سایت شما را یک سایت پر بازدید معرفی می کند و به سایت شما امتیاز مثبت می دهد.

شما همین کار را می توانید با واتساپ انجام دهید و می توانید هم در واتساپ و هم در تلگرام مخاطبان بسیار زیادی را جذب خود کنید.

همچنین شما می توانید لینک کانال تلگرامی و واتساپ خود را بر روی سایت قرار دهید تا افرادی که به سایت شما مراجعه می کنند بتوانند عضو کانال تلگرامی و واتساپ شما شوند.

تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو سایت

استفاده از اینستاگرام، فیسبوک و لینکدین

اینستاگرام امروزه یکی از برنامه هایی است که بیشترین کاربر را در سطح جهان به خود اختصاص داده است و کاربران زیادی در آن فعالیت می کنند.

شما می توانید با اینستاگرام به تنهایی یک کسب و کار اینترنتی راه بیندازید و حتی بسیاری از کاربران از اینستاگرام به عنوان بازاریابی اینترنتی استفاده می کنند.

اینستاگرام به دلیل کاربران زیادی که دارد می تواند به معرفی شما کمک بسیار زیادی بکند و شما می توانید یک پیج اختصاصی برای خود داشته باشید.

با اینستاگرام می توانید از طریق پست و استوری مخاطبان زیادی جذب کنید و استفاده از هشتگ های مختلف و کاربردی در این زمینه تاثیرگذار خواهد بود.

فیسبوک هم مانند اینستاگرام می باشد و کاربران زیادی هم در آن جا فعالیت می کنند و شما می توانید آدرس پیج خود را بر روی سایت خود قرار دهید.

اما لینکدین یک فضای تخصصی تر می باشد و برای فعالیت در آن باید کار با آن را بلد باشید و با استفاده از لینکدین می توانند کارهای بزرگی انجام دهید.

فعالیت در دیگر سایت ها و برنامه ها

سایت های بسیار زیادی می باشد که می توانید در آن ها عضو شوید و محصولات خود را قرار دهید و حتی اگر سایت آموزشی هستید می توانید به صورت اشتراکی این کار را انجام دهید.

برنامه های داخلی و خارجی بسیار زیاد دیگری هم وجود دارد که شما می توانید با توجه به علاقه خود در آن ها یک کانال ایجاد کرده و مخاطبان بسیاری را جذب خود کنید.

تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو سایت را دست کم نگیرید و خیلی ها از این طریق توانسته اند کسب و کار خود را گسترش دهند و به موفقیت برسند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سئو سایت می توانید از دیگر مقالات سایت بازدید نمایید و سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

تیم سئو تهران آماده ارائه خدماتی مانند سئو سایت، پشتیبانی سایت، طراحی سایت، بک لینک، محتوا و … به شما عزیزان می باشد و می توانید در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: بک لینک های برتر

شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید