امتیازدهی به : post

روش سئو سایت کلاه سفید

روش سئو سایت کلاه سفید به اصطلاح روشی است که شما باید از طریق آن برای بهینه سازی سایت خود اقدام نمایید و این روش از نظر گوگل قانونی می باشد.

اصطلاح سئو سایت کلاه سفید از آن جایی آمد که برخی از افرادی که در زمینه بهینه سازی سایت فعالیت می کردند، از روش های مختلفی برای سئو سایت های مختلف استفاده می کردند.

برخی از این روش ها مانند روش های امروزی و برخی دیگر خلاف آن بود که با پیشرفت الگوریتم های google، قانونی گذاشته شد که همه باید از آن پیروی می کردند.

روش های غیر قانونی برای بهینه سازی سایت را سئو سایت کلاه سیاه نامگذاری کرده اند و کسانی که از این طریق اقدام به بهینه سازی سایت ها کنند، از طرف گوگل جریمه خواهند شد.

در ادامه روش سئو سایت کلاه سفید را برای شما شرح می دهیم تا برای بهینه سازی سایت خود از این راه استفاده نمایید تا بتوانید نتیجه لازم را ببینید.

روش سئو سایت کلاه سفید

تولید محتوا

تولید محتوا یکی از مواردی است که در روش سئو سایت کلاه سفید کاربرد بسیار زیادی دارد و بیش از 50 درصد در بهینه سازی سایت شما تاثیر دارد.

محتواها بخش عمده ای از سایت شما را تشکیل میدهند و هر سایتی بدون محتوا هیچ سودی برای هیچ کسی ندارد و باید در سایت خود مطالب جدید و مفید قرار دهید.

مطالب مفید و جدید می تواند کاربران را به سوی شما بکشاند و با این کار رفته رفته سایت شما رشد می کند و به سوی رتبه برتر گوگل پیش می رود.

ایجاد بک لینک خارجی

بک لینک های خارجی هم در بهینه سازی سایت تاثیر زیادی دارد و به روند بهینه سازی سایت شما سرعت می دهد اما این بک لینک ها باید به صورت اصولی ایجاد شود.

الگوریتم پنگوئن یکی از الگوریتم های پیشرفته گوگل می باشد که بر لینک های سایت نظارت می کند و اگر لینک غیر قانونی ایجاد شود آن سایت را جریمه خواهد کرد.

شما برای ایجاد بک لینک خارجی باید به گونه ای عمل کنید که الگوریتم گوگل کار شما را تشخیص ندهد و برخی ها برای ایجاد بک لینک فقط لینک سایت خود را در انجمن ها قرار می دهند.

این کار هیچ سودی برای شما ندارد و برای ایجاد بک لینک خارجی، یک مطلب مفید از سایت خود را انتخاب کنید و در آن لینک سایت خود را قرار دهید و سپس آن را در سایت های دیگر منتشر کنید.

روش های قانونی بیشتری وجود دارد که می توانید از طریق آن ها برای بهینه سازی سایت خود اقدام کنید و توجه داشته باشید که بهینه سازی سایت ماه ها طول می کشد و در این زمان باید صبور باشید و نهایت تلاش خود را بکنید.

اگر این مطلب برای شما کافی نمی باشد، می توانید از دیگر مطالب مفید سایت استفاده کنید و هر روز منتظر مطالب جدید در سایت سئو تهران باشید.

کارشناسان ما آماده همکاری در زمینه سئو سایت با شما عزیزان می باشند و شما می توانید جهت انجام این کار از طریق راه های ارتباطی با ما تماس حاصل نمایید.

بیشتر بخوانید: آموزش seo به صورت تخصصی

شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید