امتیازدهی به : post

سئو حرفه ای یا بهینه سازی برای موتور جستجو چیست؟

سئو حرفه ای کوتاه شده عبارت Search Engine Optimization است و یکی از مراحل پر اهمیت و تاثیرگذار در طراحی و داشتن یک سایت پویا و سطح بالا می باشد. سئو حرفه ای به معنای پیاده سازی هر آنچه که به شما کمک خواهد نمود که به شکل نرمال جایگاه مناسب تری در رتبه بندی موتورهای جستجو مخصوصا گوگل داشته باشید.

امکان دارد تغییرات اندکی در زمینه ی سئو حرفه ای یک وب سایت صورت پذیرد که به نظر تاثیر گذاری آن کم خواهد بود اما زمانی که موارد متعدد به ظاهر اندک در یک سایت درست شوند، اثرگذاری آن به حساب خواهد آمد. امکان دارد شما کار طراحی سایت را تمام کرده باشید اما هنوز به آن شکلی که انتظار دارید کاربر ثابت و مشتری ندارید!

در حقیقت مشکل اینجا به وجود می آید که که شما هنوز بر روی یکی از متد های خیلی پر اهمیت و مفید بیشتر کردن بازدید کننده برای طراحی وب سایت فعالیت مورد نیاز را نکرده اید یعنی همان بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو و سئو حرفه ای مثل گوگل ، فایرفاکس ، بینگ.

همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

اصول سئو حرفه ای

قوانین موثر و مهم در زمینه سئو حرفه ای  به علت به روز رسانی های دائم الگوریتم های موتورهای جستجو که محبوب ترین آنها گوگل می باشد دائما در حال عوض شدن می باشد.

برای نمونه الگوریتم سرچ گوگل در سال 2014 حدود 2000 دفعه بروز رسانی شد که البته در حدود 40 مورد بروز رسانی اصلی و الباقی آپدیتهای کمتر تاثیر گذار بودند. در نتیجه در زمینه داشتن یک سایت پویا، دائما باید به موازات بروز رسانی های الگوریتم و تغییرات قوائد رتبه بندی حرکت نمود.

تعرفه سئو حرفه ای سایت سئو تهران

بر اساس تفاوت داشتن انواع CMS ها و راه های برنامه نویسی با هم دیگر و با توجه به مقدار حجم محتوای سایت ها، امکان در نظر گرفتن تعرفه یکسان برای بهینه سازی وب سایت ها امکان پذیر نخواهد بود.

اما با توجه به شکل فعالیتی که می توان در راستای سئو حرفه ای صورت داد، ما خدمات بهینه سازی سایت برای موتور جستجو یا سئو حرفه ای را به سه بخش کلی تقسیم نموده ایم و با توجه به احتیاج و بودجه شما و بعد از دریافت درخواست از طرف شما عزیزان و بررسی های اولیه سایت به وسیله تیم سئو تهران، قیمت پیشنهادی خود را خدمت شما اعلام خواهیم کرد.

چه پرسش هایی از متخصصین سئو بپرسید؟
  • آیا شما از کد های اصولی های گوگل وبمستر پیروی می نمائید؟
  • اصلی ترین متد یا تکنیک های SEO شما شامل چه چیز هایی است؟
  • چه مدت زمانی در زمینه بهینه سازی یا سئو حرفه ای تجربه دارید؟
  • آیا مجموعه شما گزارش فعالیت هایی که انجام می دهید را به ما اعلام خواهد نمود؟
  • آیا شما علل فعالیت هایی را که انجام می دهید گزارش می دهید؟
  • متد های اندازه گیری نتیجه کار شما بر اساس چه چیز هایی است؟

در حالیکه تعداد زیادی از متخصصین SEO  فعالیت با ارزشی را ارائه می نمایند ولی تعداد اشخاصی سودجو و کلاه بردار هم موجود است که تحت عناوین مختلف و با بهره بردن از روش های سیاه تلاش در دستکاری رتبه و یا به شکل گویا فریب دادن موتورهای جستجو و گوگل دارند.

استفاده از این گونه متد ها امکان دارد به ظاهر در بعضی موراد نتیجه گیری کوتاه مدت داشته باشد اما این امکان موجود است که سایت شما به شکل کلی از فهرست گوگل پاک شود و یا شما به وسیله موتور جستجو جریمه گردید و از جایگاه حقیقی خود پایین تر بروید.

در ادامه مقاله سئو حرفه ای با سئو تهران همراه باشید …..

بدست آوردن جایگاه مناسب با کمک سئو حرفه ای

برای این ‌که بتوانیم رتبه مناسبی در گوگل به دست بیاوریم یا به گونه ای بر اساس سئو حرفه ای پیش برویم، به چند تا مورد باید دقت کنیم ، همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

دقت ویژه‌ای به محتوا های تهیه شده سایت داشته باشید.محتوایی بنویسیید که برای کاربران پر فایده باشد.فقط نوشتن محتوا و قرار دادن آن‌ها در سایت الزام نمی یابد بلکه، شما باید محتوایی را تهیه کنید که نخست به خوبی به پرسش های کاربران جواب بدهد.

اگر مخاطبی پس از جستجو جمله‌ای مثل علایم آپاندیس چیست؟ وارد سایت شما شود و مشاهده کند محتوای شما نمی‌تواند جواب صحیحی به وی دهد، سریع سایت را رها می‌ کند.همراه ما در ادامه ی مقاله ی سئو حرفه ای باشید.

محتوا باید ویژه و متفاوت باشد، بنابراین کپی نکنید

دومین موردی که برای تهیه محتوا الزام است اطلاع داشته باشید که محتوایی که تهیه می‌کنید نباید کپی شده از سایت‌ های دیگر باشد، محتوای شما باید ویژه و متفاوت از آن‌ ها باشد. نمونه ای که بیان کردیم در مقاله سئو حرفه ای را در نظر بگیرید، کاربر پس از این‌ که این جمله را در گوگل جستجو می‌ کند.

مشاهده می کنید محتوایی که در سایت شما برایش بارگزاری شده شبیه محتوای سایت دیگری است که پیش از این به آن سر زده و خوانده است، پس چه علتی دارد که مجدد در سایت شما بماند؟

محتوا را جالب بنویسید.سومین مورد مهم در ارتباط با تهیه محتوا این است که جالب باشد. گمان کنید که زمانی کاربری محتوای جالبی را در سایت مشاهده کند ، از مطالعه آن لذت می‌ برد و کنجکاو می‌ شود تا پایان آن را مطالعه کند، درنتیجه مدت زمان زیاد تری را در سایت سپری می‌کند.ما را در ادامه ی محتوای سئو حرفه ای دنبال کنید.

حتی احتمال دارد محتوا های دیگر سایت را مشاهده کند و در خواست کند آن‌ ها را هم ببیند . این کار دو فایده دارد، نخستین فایده این است که نرخ پرش یا بانس ریت سایت شما کم می شود، دومین فایده این است که حضور پررنگ کاربر در سایت شما بیشتر می‌ شود که این دو مورد سبب افزایش اهمیت سایت و بهتر کردن رتبه آن در نظر گوگل می‌ شود.

محتوای خود را سئو حرفه ای کنید

سئو حرفه ای محتوا به این معنی که لینک سازی داخلی انجام دهید. برای انجام دادن این فعالیت می‌ توانید لغات مرتبطی که در مقاله موجود است را به مقاله مربوط به خودش پیوند بدهید. به عنوان نمونه شما یک مقاله در ارتباط با شیوه تعمیر روکش مبل دارید، در درون این مقاله به شیوه لکه گیری پارچه اشاره کردید.

و اساسا یک مقاله دیگری در ارتباط با شیوه لکه گیری مبلمان نوشته‌اید، شما برای لینک بیلدینگ یا لینک سازی داخلی می‌ توانید لغت لکه گیری مبل را به مقاله مربوط اش پیوند دهید.

ولی علت این فعالیت چیست و چه فایده ای برای سایت شما دارد؟نخستین فایده این است که اندازه ماندگاری کاربر را در سایت بیشتر می شود.

کاربر دیگر پس از مطالعه کردن مقاله سایت شما را رها نمی‌ کند، بلکه به دنبال مقاله دیگری که در سایت شما موجود است می‌ رود و دیرتر سایت را می‌ بندد.

دومین فایده این است که شما به گوگل بیان کنید که این مقاله با مقاله‌ی مورد اشاره مرتبط است. این سبب می‌ شود گوگل بهتر و زود تر ساختار سایت را شناسایی کند و رنک بهتری بگیرید.

سرعت سایت خود را زیاد کنید

همانگونه که در مقاله سئو حرفه ای به آن اشاره کردیم، سرعت سایت خیلی مهم است. هر اندازه سایت کندتر باشد، به مفهوم از دست دادن بیش‌تر کاربران است. در واقعیت سایت شما باید در عرض سه ثانیه به مخاطب نشان داده شود.برای بالا بردن سرعت سایت، باید به دو اصول دقت کنید.

نخستین مساله هاست سئو و دیگری بهینه سازی سایت بر اصول کد های برنامه‌نویسی است.بگذارید اول هاست را بیان کنیم، هاست یا سرور میزبانی وب، به آن محیطی گفته می‌شود که همه اطلاعات و فایل‌ های سایت شما روی آن جای می‌ گیرد. شما علاوه بر طراحی سایت، احتیاج به خرید هاست برای درست کردن سایت هستید.

ولی هاست سئو حرفه ای شده عملکرد مناسب تری نسبت به هاست معمولی دارد. به صورت نمونه نسبت به هاست معمولی زود تر عمل می‌ کند، سرعت زیاد تری دارد، هارد قوی‌ تری داشته و مدت زمان معینی سرور در هاست سئو خیلی کم‌تر از هاست معمولی است.

که اساسا این معیار ها برای این‌ که سایت شما در 24 ساعت شبانه روز در دسترس باشد و پایان نیابد خیلی مهم و ضروری است.استفاده بهینه سایت براساس کد های برنامه نویسی چیست؟این مدل سئو همان سئو ساختاری یا سئو سورس است. همانگونه که می‌ دانید برای طراحی کردن سایت از زبان‌ های برنامه نویسی به کار می بریم.

برای کدنویسی سایت، باید حتما نکاتی را رعایت کنیم. به عنوان نمونه از تگ‌ های HTML درست به کار برده شود، کد اضافی نداشته باشد، لینک‌های اسپم نداشته باشد، تصاویر و فایل‌ها فشرده سازی شوند و سایر.

در نتیجه سایت باید به شیوه ای سورس بخورد که بواسطه گوگل سئو شود و کد های سایت به درستی برای سئو بهینه شوند.

طراحی کردن سایت برای نسخه گوشی و ریسپانسیو سازی آن خیلی مهم است.‎همانگونه که در مقاله های دیگر نسبت به سئو حرفه ای به آن اشاره کردیم، اکنون بیش‌تر افرادی که به سایت شما سر می‌ زنند، از راه موبایل یا تبلت این کار را انجام می‌ دهند، برای همین اندازه صفحات سایت باید واکنشگرا یا ریسپانسیو باشد.

واکنشگرا بودن سایت به این مفهوم که این‌که ابعاد صفحات سایت با اندازه صفحه نمایش موبایل‌ها و تبلت‌ها یکسان باشد.اگر به این عنوان دقت نکنید، وقتی که شخصی داخل سایت شما می‌شود با صفحه به هم ریخته و لغات ناخوانا مواجه می‌ شود، در این صورت این شخص چاره‌ای جز رها کردن سریع سایت نخواهد داشت.

از جهت دیگر الگوریتم‌ های گوگل اهمیت بیشتری به واکنشگرا بودن سایت شما می‌ دهند و اگر سایتی واکنشگرا نباشد نمره منفی از دید گوگل خواهد گرفت و این به مفهوم افت رتبه سایت شما هست.

خرید اکانت گوگل ادز (Google Ads)

اساس پس از انجام صحیح سئو پایه و همه نکات بالا در مقاله سئو حرفه ای، میان سه تا شش ماه زمان می برد تا این کار ها پاسخ بدهد و سایت شما مشادهده شود. به دلیل آن که گوگل می‌ خواهد جلوی رفتار های هیجانی مخاطبان را بگیرد و سایت‌ هایی که خدمات مرتبی دارند و به صورت مرتب محتوای سایت را آپدین می‌کنند مشاهده شوند.

به همین علت اصولا سه تا شش ماه زمان می برد تا اقداماتی که صورت می‌ دهید پاسخ دهد، به گونه ای که در دنیای کسب و کار ها وقت خیلی ارزشمند است و در برابر هر روزی که می‌گذرد و سایت همچنان به صفحه نخست گوگل نیامده، شما اساسا تعدادی از کاربران باارزش خود را از دست می‌ دهید.

برای همین با خرید خدمات گوگل ادز (پیش از این به عنوان گوگل ادوردز شناخته می‌شد) می‌ توانید سریعا بعد از درست کردن سایت‌تان در صفحه نخست گوگل حضور پیدا کنید و خود را به کاربران و مشتریان بالقوه معرفی نمایید.

مورد مهم پس از خرید اکانت گوگل ادز چیست؟

صحیح است در مقاله سئو حرفه ای که پس از خرید خدمات گوگل ادز می‌ توانید زود وارد صفحه اول گوگل شوید، ولی این به مفهوم این نیست که دیگر لازم نیست به نکات که در بالا گفته شد انجام دهید. در حقیقت شما باید همچنان نکاتی مانند تهیه محتوا جذاب و خاص، افزایش سرعت سایت و دیگر را انجام دهید.

گمان کنید که وارد صفحه نخست گوگل شدید و مخاطب وارد سایت شما شد، اگر پس از ورود به سایت با محتوایی که مناسب نیست و سایتی به هم ریخته روبرو شود، چه رخداد هایی خواهد افتاد؟ اساسا سریعا پنجره سایت را خواهد بست! و حتی هیچگاه در ارتباط شما و خدماتتان کنجکاو نخواهد شد.

و خریدی هم رخ نخواهد افتاد. در ارتباط با سرعت سایت هم کاملا معین است که ورود کاربر به سایت اتفاق نخواهد افتاد! بنابراین شما عملا پول خود را دور ریخته‌اید و با وجود فعالیتتان در صفحه نخست گوگل، موردی نتوانستید به دست بیاورید. بنابراین حتما محتوای مناسب تهیه کنید و بهبود سرعت سایت را مهم بدانید.

فواید طراحی سایت بر اساس اصول سئو : طراحی کردن سایت بر اساس اصول سئو سبب رتبه بندی مناسب تر سایت و فعالیت در نتایج برتر موتور های جستجو خواهد شد . نتیجه ی این کار ورود کاربران و مشتریان جدید از سوی موتور های جستجو و گسترش کسب و کار ما خواهند شد.

با جای گرفتن در رنک های اولیه جستجو این موتور های جستجو هستند که وظیفه ی تبلیغ و بازاریابی سایت و کالا ها و فعالیت ما را بر عهده می گیرند.شرکت طراحی سایت سئو تهران با بهره گیری از گروه قدرتمند سئو ، سایت های خود را براساس سئو طراحی کرده و روش بدست آوردن نتایج برتر در جستجو ها را برای کاربران خود هموار می کند. برای مناسب تر بودن ، با بهترین ها باشید…

سئو حرفه ای چیست و چه عملکردی دارد ؟

به چه علت باید سایت خود را سئو کنیم؟ فواید سئو برای سایت چیست؟ در این مقاله سئو حرفه ای را به شما معرفی و سپس روش های انجام سئو را برای شما بیان می‌کنیم.

همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

سئو یکی از ابزار های دیجیتال مارکتینگ است و بر رک سایت اثرگذار است.در واقعیت ما سئو انجام می‌ دهیم تا سایت ما از دید گوگل، سایت مناسبی شناخته شود.و از آن جهتی که گوگل به رضایت مخاطبانش اهمیت زیادی می‌ دهد، بنابراین سایتی از دید گوگل سایت مناسلی است که از دید کاربرانش سایت خوبی باشد.

بنابراین در درجه نحست ما باید به کاربران خود فکر کنیم و عللی که سبب نارضایتی آن‌ ها می‌ شود را برطرف کنیم. پس خوب است بیش از اندازه به بدست آوردن رضایت از گوگل فکر نکنید و نخست به دنبال جلب رضایت کاربران باشید.

یکی از عللی که گوگل توانسته میان موتور های جستجوی متفاوت مثل یاهو، بینگ، داک داک گو و غیره، رتبه نخست را داشته باشد.

و مورد علاقه ترین موتور جستجوی دنیا باشد، همین اهمیت خیلی بیشتری دارد که به رضایت مخاطبان می‌ دهد.اکنون جایگاه گوگل به اندازه ای در ذهن مخاطبان اینترنت بالاست که هر مخاطبی در اینترنت، این فکر را دارد که زمانی می‌ خواهیم موردی را بدانیم باید برویم آن پرسش را در گوگل جستجو کنیم تا بتوانیم به پاسخ صحیح برسیم.

برای همین این‌که سایت شما از دید گوگل سایت مناسبی باشد.و پس از این‌ که مخاطبی خدمات شما را در گوگل جستجو کرد، سایت شما با موفقیت در صفحه نخست برای او نشان داده شود، اهمیت خیلی زیادی دارد.در غیر این مورد از مقاله سئو حرفه ای احتمال دارد سایت رقبا برای مشتری بالقوه شما نشان داده شود.

و حتی سایت شما مشاهده نشود، که این به مفهوم ضرر فراوان برای کسب و کار شما است.به عنوان نمونه شما در حوزه تولید مبلمان و تعمیر آن‌ها خدمات دارید، برای این‌که بتوانید در محیط اینترنت مشاهده شوید و مشتریان با شما شناخت پیدا کنند، سایتی را طراحی و درست می‌ کنید.با ما در ادامه ی مقاله ی سئو حرفه ای همراه باشید.

ولی به علت عدم رعایت مواردی که از نظر گوگل پر اهمیت است، رتبه مناسبی ندارید.و کاربری که به سوی شرکت خوب برای تعمیر مبل خود در گوگل می‌گردد، سایت شما را مشاهده نمی کند ، ولی رقبای شما که رتبه مناسبی دارند، در صفحه نخست گوگل قرار دارند و کاربر وارد سایت رقیب خواهد شد و شما کاربر خود را از دست داده‌اید.

بنابراین بودن سایت در صفحه نخست گوگل خیلی مهم است و همه سایت‌ ها به شدت به دنبال بودن در صفحه نخست گوگل هستند. به دلیل آن که براساس آمار بیش‌تر از 90 درصد مخاطبان حتی صفحه دوم گوگل را باز نمی‌ کنند.

برای همین، خیلی از اشخاص به دنبال شناسایی الگوریتم‌ های گوگل هستند تا بتوانند با روش هایی آن را دور بزنند و رتبه سایت را زیاد کنند، که در ادامه این مقاله سئو حرفه ای در ارتباط با این عنوان صحبت خواهیم کرد.

در نتیجه گوگل بر اساس فاکتور هایی که در ادامه این مقاله در ارتباط با آن‌ ها بیان می‌ کنیم یک نمره و اهمیتی به سایت شما می‌ دهد و بر اساس گروه این ارزش‌ ها، رتبه سایت را معین می‌ کند، هر اندازه ارزش بیشتر باشد، رتبه سایت هم بیشتر است.

حال به این پرسش از مقاله سئو حرفه ای می‌رسیم که از دید گوگل چه سایتی جالب و شایسته بودن در صفحه نخست نتایج جستجو است؟برای گوگل، سایت مناسب سایتی است که مخاطبان آن را علاقه داشته باشند، ولی گوگل چطور متوجه این عنوان می‌ شود؟ خوب است برای جواب دادن به این پرسش، نخست بدانیم که مخاطبان چه نوع سایت‌ هایی را علاقه دارند؟

کاربران چه سایت‌ هایی را علاقه دارند؟

  1. کاربران سایتی که زود بارگزاری شود را علاقه دارند، به دلیل آن که حوصله ندارند مدت زیادی منتظر باز شدن سایت باشند، در غیر این مورد سریعا پنجره را می‌بندند و گوگل از این مدل رفتار کاربران می فهمد که نرخ پرش سایت بالاست و به آن امتیاز منفی می‌ دهد. براساس آمار کاربران فقط سه ثانیه برای بارگزاری شدن سایت تحمل می‌ کنند.
  2. کاربران علاقه دارند از خواندن محتوا لذت ببرند و مطالعه کردن آن دشوار نباشد، اساسا بر این از آن‌ جهتی که برای گرفتن جواب به پرسش های خود، آن را در گوگل جستجو کرده‌اند، بنابراین سایت و محتوایی که گوگل به آن‌ ها نشان می‌ دهد باید پاسخ پرسش آن‌ ها را بدهد.

گمان کنید که که کاربری به دنبال شیوه تمیز کردن لکه‌ های روی مبل است، پس از جستجو این پرسش در گوگل با سایت‌ هایی مواجه می‌ شود که محتوای نامرتبط، سرشار از تبلیغات و آزار دهنده دارند، اتفاقی که می‌افتد این است که مخاطب با نارضایتی همه آن سایت را می‌ بندد.

گوگل متوجه رفتار مخاطب می‌ شود و پس از ارزیابی سایت متوجه می‌ شود که محتوای آن به درد کاربران نمی‌ خورد، بنابراین رتبه سایت را کم کرده و حتی احتمال دارد سایت جریمه شده و ده‌ ها صفحه افت رنک را تجربه کند.ما را در ادامه ی محتوای سئو حرفه ای همراهی کنید.

  1. مخاطبان سایتی که زیبا باشد، فونت‌ های مناسب داشته باشد، از رنگ‌ ها مناسب به کار برده باشد و به نوعی به چشمان آن‌ ها احترام بگذارد و قسمت های متفاوت آن به نوعی در دسترس باشد که مخاطب در سایت گیج نشود، را علاقه دارند، این قضیه به مفهوم اهمیت طراحی UX مناسب برای سایت است و گوگل هم به این عنوان اهمیت زیادی می‌ دهد.

اصول سئو کلاه سیاه چیست؟

حال که با برسی از فاکتور های مهم شناخت پیدا کرده اید، بد نیست که بدانید خیلی از اشخاص به دنبال معیار هایی هستند تا بتوانند رتبه سایت را زیاد کنند، این معیار های، از معیار های سئو کلاه سیاه به حساب می‌ روند و گوگل به اندازه زیادی با این روش ها مبارزه می‌ کند و سایت‌ هایی که از این شیوه ها کلاهبردارانه به کار برده اند، توسط گوگل پنالتی می‌ شوند.

یک مدل از این روش ها، بک لینک سازی یا خرید بک لینک است. در این شیوه شما مبلغی به بعضی سایت‌ ها می‌ پردازید تا به شما از سایت خودشان لینک بدهند، ولی گوگل اعتقاد دارند که بک لینک سازی باید به طور طبیعی انجام شود، گرفتن بک لینک طبیعی به این مفهوم است که محتوای شما به اندازه ای جامع، کامل و جالب است که سایت دیگری، در مقاله خودش به سایت شما اشاره کند و لینک بدهد.

به همین علت گوگل با خرید و فروش لینک مخالف بوده و به اندازه زیادی با این نکات برخورد می‌کند. در نتیجه هروزه در حال ارتقا الگوریتم‌ های خودش است تا بتواند این نکات را شناسایی کند.

در نتیجه در صورتی که از این شیوه استفاده کنید احتمال دارد شناسایی شده و با مشکلات جدی مانند جریمه شدن سایت بواسطه گوگل مواجه شوید، علاوه بر این‌که مبلغی که کرده‌اید را هم از دست می‌ دهید.

بنابراین فقط زمانی از این شیوه استفاده کنید که می‌ خواهید سایت را از بین ببرید!شیوه دیگری که بعضی از آن برای دور زدن گوگل به کار می برند، این است که برای بالا بردن اندازه ورود کاربر به سایت، به عنوان نمونه 50 سیم کارت با اسم های مختلف خریداری می‌ کنند.

و در برابر پرداخت مبلغی از اشخاص می‌ خواهند که از نقاط متفاوت با اینترنت سیم کارت‌ وارد سایت شوند، صحیح است که با این شیوه میزان ورود به سایت زیاد می شود و احتمال دارد اثرات خوبی داشته باشد ولی سه مورد مهمی را باید این مقاله سئو حرفه ای در نظر داشته باشیم:

نخستین مورد این است که گوگل علاوه بر اندازه ورود کاربر به سایت که در دیجیتال مارکتینگ به آن ترافیک ورودی سایت بیان می کنیم، به میزان فعالیت کاربر در سایت و همینطور حضور فعالش هم اهمیت دارد، حضور فعال به این معنی که این‌که کاربر در سایت فعالیت داشته باشد، صفحات را بالا و پایین کند، به صفحات دیگر سایت داخل شود و آن‌ ها را مطالعه کند.

در حقیقت اگر کاربر فقط وارد سایت شود و یک صفحه مدت زمان زیادی بدون فعالیت باز باشد، این کار از دید گوگل نمره مناسبی نخواهد داشت.و قطعا جزو سئو حرفه ای حساب می شود.

مورد دومی که وجود دارد این است که صحیح است تعداد اشخاص زیادی وارد سایت می‌ شوند، ولی نرخ پرش سایت را نمی‌ توانند کم کنند، به دلیل آن که اساسا این افراد وارد سایت شده و سریع از آن خارج می‌ شوند، این رفتار علامتی به گوگل می‌ دهد و گوگل سایت را به دلیل نرخ پرش بالا جریمه می‌ کند.

و سومین موردی که بیشتر افراد از آن غافل می‌ شوند این است که این شیوه ها اثرات زیادی ندارد، به دلیل آن که باید میزان ترافیک ورودی در بازه‌ های زمانی متفاوت نسبت منطقی و معقولی داشته باشد، اساسا در این شیوه فقط زمانی که شما به این افراد پول بپردازید اندازه ترافیک ورودی بالا حفظ می‌شود و به محض این‌که دیگر هزینه ای نپردازید با افت زیاد ترافیک ورودی، رتبه سایت هم کم می شود .

در نتیجه به کار بردن از روش های سئو کلاه سیاه، علاوه بر این‌ که ممکن است جریمه سایت را برای شما زیاد شود، چندان تاثیر ماندگاری در طولانی مدت برای شما نخواهد داشت و فقط نتیجه‌اش افت رتبه سایت و مبلغ ها اضافی ای هست که بر شما تحمیل شده است.

بیشتر بخوانید : بک لینک ارزان

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran