امتیازدهی به : post

درباره مدیریت پیج اینستاگرام

به دلیل اینکه در جهان امروزی تعداد کاربران و ادمین های اینستاگرام افزایش پیدا کرده، پس یقینا استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار چالش برانگیزه و امکان داره خیلی سخت بشه، مخصوصا اگه شما با این اپلیکیشن به درستی آشنا نباشین یا در زمینه مدیریت مناسب حساب خودتون آگاهی کامل رو نداشته باشید.

در نتیجه شما فقط  زمانی می‌تونین با بالا بردن اطلاعات خودتون و بهره برداری صحیح از نوع اکانت و پروفایلی که دارین در رقابت نفس گیرانه و بی‌پایان اینستاگرام پیروز بشین و از این طریق برای تبلیغ خدمات یا محصولات خودتون به صورت حد اکثری استفاده کنین.

یعنی قصد داریم بیان کنیم که راه اندازی یه کسب و کار حرفه ای در اینستاگرام دیگه یه نگرانی و دغدغه نیست، به این دلیل که در حال حاضر می‌تونین با کمک خدمات مدیریت حساب اینستاگرام با آرامش حد اکثری کسب و کار خودتون رو در اختیار یه آدم متخصص و مطمئن قرار بدین و حساب کاربری که دارین رو به مراحل بالاتری ارتقا بدین.

مدیریت پیج اینستاگرام می‌تونه کسب و کار و حساب کاربری شما رو در معرض مشاهده همگان قرار بده و به طور موثری باعث بیشتر شدن درآمد شما بشه، لایک های حقیقی و متعددی در اینستاگرام به دست میارین و در کوتاه ترین زمان ممکن، بیشترین تعداد دنبال کننده رو کسب خواهید کرد و البته بر اساس همین خدمات، و لایک ها و دنبال کننده هایی که کسب میکنید، هزینه مدیریت پیج اینستاگرام هم تغییر میکنه و کم تر یا بیشتر خواهد شد.

بازاریابی تخصصی و هزینه مدیریت پیج اینستاگرام

یقینا هر شخصی که یه کسب و کاری رو توی هر پلتفرمی راه می‌ندازه دلش می‌خواد از همه جلوبزنه! اما هر چیزی راه خودش رو داره!

روش به دست آوردن بهترین نتیجه در این کار هم اینه که اداره کننده پیج شما، بازاریابی اینستاگرام رو به شکا حرفه ای انجام بده، در حقیقت قسمت متعددی از هزینه مدیریت پیج اینستاگرام به دلیل همین بازاریابی هست که صورت می پذیره.

اصلی‌ترین کارهای که ادمین اینستاگرام در بازاریابی اینستاگرام براتون انجام میده عبارتند از:

۱. افزایش فهم تخصصی از برند

ادمین یک کانال یا پیج اینستاگرام با استفاده از بهترین متد ها توجه مخاطبین اینستاگرام رو جلب می‌کنه و تعداد فالوورهاتون رو بیشتر میکنه اون به شما کمک می‌کنه تا مخاطبین فعال‌تری رو برای بررسی و دنبال کردن صفحه اینستاگرام خودتون ترغیب کنین.

۲. افزایش تعامل عملی با کاربران مختلف

یکی از عوامل تاثیر گذار برای مشاهده رشد اینستاگرام داشتن محتوای با کیفیت و درجه یکه. پس ادمین با اسنفاده از خدمات تخصصی بازاریابی اینستاگرام، از طریق محتوای مناسب و منحصر به فرد و یونیک، لایک و کامنت های Instagram شما رو بیشتر میکنه.

۳. بهبود کیفیت و ثبات برند

در زمینه حفظ ثبات و درک مناسب تر برند، باید تناوب بدون وقفه پست ها در اینستاگرام رعایت بشه. محتوایی که اداره کننده پیج برای شما تولید می‌کنه بر نمایش بهتر برند شما به عنوان یه حساب کاربری برتر در صنعت مرتبط متمرکز خواهد بود، در نتیجه هزینه ای که به ادمین صفحه پرداخت میکنید به دلیل کلیه این زحمت هایی هست که کشیده میشه!

مدیریت حساب کاربری اینستاگرام و رشد بهتر کسب و کار

مدیریت پیج اینستاگرام همون مساله ای هست که هم برای رشد بی بدیل حضور دیجیتالی برند شما طراحی شده و هم هزینه مدیریت پیج اینستاگرام شما رو عوض میکنه.

در واقع تو این بخش ما به برند شما در به وجود آوردن اعتماد و ایجاد ارتباط تاثیر گذار با مشتریان بالقوه کمک خواهیم کرد. در این مقاله به وسیله تیم تخصصی سئو تهران  برخی از خدمات لازم رو برای رشد و ارتقای قطعی کسب و کار شما لیست کردیم:

  • تضمین قطعی و افزایش شهرت شما
  • رتبه بندی پیشرفته Google ، بهبود سئو سایت
  • افزایش ترافیک وب سایت شما با تکنیک های تخصصی
  • تولید لید مخصوص
  • تعامل موثر با دنیای بیرون
  • رشد و آگاهی کاربران
  • مدیریت حرفه ای روزانه و تنظیم تناوب پست ها و استوری ها
  • ایجاد محتوای متنی و تصویری سفارشی

احتیاجی به بیان این مطلب در زمینه مدیریت پیج اینستاگرام نیست که مدیریت پیج اینستاگرام برای تجارت خیلی پر اهمیت است.

بسته‌های مدیریت حساب اینستاگرام مدیریت بدون استرس اکانت شما رو فراهم می‌کنن. ما می‌تونیم جامعه‌ای جدید رو با همه فالوورها، خدمات و محصولات شما ایجاد کنیم، فالوورهای اینستاگرام رو رشد بدیم، اونها رو به مصرف کنندگان قابل اعتماد تبدیل کنیم و به طور ارگانیک تجارت شما رو توسعه بدیم و حتی باعث افزایش ترافیک سایت شما از طریق حساب اینستاگرام بشیم. و خب منطقی هست که چنین خدمات و اطمینانی از موفقیت، روی هزینه مدیریت اینستاگرام تاثیرگذار باشه.

خدمات مدیریت پیج اینستاگرام ما شامل موارد زیر است:

  • نوشتن متن تخصصی
  • ایجاد محتوای متنی و تصویری
  • تنظیمات حساب کاربری
  • اهداف و استراتژی بازاریابی تخصصی اینستاگرام
  • ایجاد هشتگ لیست احتیاجات
  • گزارشات تحلیلی و بررسی ماهانه

۱. استراتژی تخصصی بازاریابی اینستاگرام

هزینه مدیریت پیج اینستاگرام مساله ای هست که شما باید به دلیل خدماتی که دریافت می‌کنین پرداخت نمائید، نخستین قدم ما هم برای ارائه این خدمات تخصصی، انجام تحقیقاتی در مورد رقبای مستقیم شماست تا بتونیم متوجه بشیم به چه شکلی میشه از اونها جلو زد و بهتر بود! در مرحله دوم، متخصصین بازاریابی سئو تهران با مشخص کردن اهداف معین، ارزش، نقاط ضعف شما و رقبایتان، چالش‌ها و دیگر اطلاعات جمعیتی مشتریان ایده آل شما رو بیشتر میکنن.

در نتیجه، کلیه اطلاعات جمع آوری شده از شما و تحقیقات صورت پذیرفته درباره کسب و کار، رقیبان و مشتریان شما رو به صورت تخصصی بهتر خواهیم کرد . در نتیجه، شروع به تولید محتوا و ترسیم یک استراتژی حرفه ای مدیریتی برای مدیریت پیج اینستاگرام برای شما خواهیم کرد.

۲. گسترش محتوای اینستاگرام

زمانی که با شما در زمینه استراتژی تخصصی بازاریابی اینستاگرامی که مجموعه سئو تهران اون رو توسعه می‌دیم به توافق جامع برسیم، اجرای سریع اون رو شروع خواهیم کرد!

سئو تهران دقیقا جاییه که که می‌تونین یه لحظه به گذشته برگردین و اتفاقات شگفت انگیزی که افتاده رو بررسی نمائید. با استفاده از استراتژی بازاریابی اینستاگرام خودتون، محتوای بی‌نظیر و با کیفیتی برای کسب و کاری که دارین تولید خواهیم نمود و برای اطمینان کامل از رضایت شما، تقویم انتشار محتوای اینستاگرام رو برای بررسی بیشتر و تأیید محتوا در اختیار شما مخاطبین عزیز قرار می‌دیم.

۳. رشد بیشتر صفحه اینستاگرام

خدمات مدیریت پیج اینستاگرام ما شامل فعالیت‌های افزایش مالی و ارگانیک برای بیشتر شدن فالوور و به وجود آمدن تعامل است. برای بیشتر شدن رشد ارگانیک، از هشتگ هایی مناسب برای گسترش هرچه بیشتر دامنه محتوای شما استفاده خواهیم نمود. ما همچنین صفحات در ارتباط با کار شما رو پیدا می‌کنیم و با اشخاصی که برای صفحه شما مناسب هستن ارتباط برقرار خواهیم نمود.

برای بهتر شدن کار هم، می‌تونیم برای بیشتر شدن میزان آگاهی، مسابقات و رقابت های اینستاگرامی رو توسعه بدیم. اگه هم دنبال جذب فالوور و لایک بیشتر هستین می‌تونیم مراجعه کنیم به سراغ تبلیغات پولی و مشتری‌های دست به نقدی رو برای شما پیدا کنیم که البته چنین خدماتی روی هزینه مدیریت پیج اینستاگرام تاثیر زیادی خواهد داشت!

۴. مانیتورینگ روزانه اینستاگرام

خدمات مدیریت پیج اینستاگرام ما شامل نظارت متداول و تخصصی روزانه در زمان حقیقیه. ما کلیه فعالیت‌های اینستاگرام، مانند نظرات و پیام‌های مستقیم رو کنترل خواهیم نمود. کارشناسان بازاریابی اینستاگرام سئو تهران صفحات شما رو در ساعات نرمال کاری کنترل می‌کنن و به صورت عادی در طی ۲۴ ساعت شبانه روز به فعالیت‌هایی که احتیاج به توجه و تعامل دارن پاسخ خواهند داد.

۵. گزارش مدیریت پیج اینستاگرام

از طرف مجموعه سئو تهران هر ماه، گزارش تخصصی ماهانه اینستاگرام رو دریافت خواهید کرد که درمورد افزایش فالوورها، بیشتر شدن تعامل و دیگر معیارهای مورد علاقه شما خواهد بود. متخصصین بازاریابی اینستاگرام سئو تهران گزارش‌های شما رو تجزیه و تحلیل و بررسی کرده و تغییرات مورد نیاز رو برای بهینه سازی مجموعه شما ایجاد می نمایند.

همچنین شما خواهید توانست هر ساعتی از شبانه روز و هر روز هفته، به نرم افزار گزارش تخصصی اینستاگرام ما دسترسی داشته باشین تا وضعیت مجموعه خودتون رو در هر موقعی ببینین.

اختلاف تعرفه اداره صفحه اینستاگرام در شرکت های متفاوت

بعضی از شرکت های مدیریت پیج اینستاگرام تنها برای تهیه محتوا هایی که خودتان به آن ها بیان می کنید، عکس و یا فیلم تهیه می‌کنند.

به این معنی که شما باید عکس و یا فیلم را محتوا و جزییات مطمعن آن را بیان کنید و این شرکت ها بر اصول نکاتی که شما بیان کرده اید محتوای مورد نظر را تصحیح می‌کنند.

بنابراین دیگر برنامه محتوایی و وقت و هشتگ و… به عهده خود شماست. در این مدل شرکت ها هزینه مدیریت پیج اینستاگرام به مراتب کم تر از دیگر شرکت ها است.

برخی دیگر از شرکت هایی که در حوزه تعرفه اداره اینستاگرام فعالیت دارند، برای شما برنامه معین می‌ کنند و شما بدون نگرانی های فکری صنعت خود را به آن ها می‌سپارید.

و می شود با گزارش های هروزه این شرکت ها، زیاد کردن فالوور و عوض کردن موارد در حوزه صنعت خود را تماشا کنید.شما بدون اضطراب و دغدغه می توانید اداره شبکه اجتماعی خود را به ما بسپارید و نتیجه این اعتما را هر ماه تماشا کنید. سئو تهران شما را در این راستا یاری می کند پس با ما تماس بگیرید.

فعالیتی که ما در سئو تهران برای شما انجام می‌دهیم در چند قسمت است با هم ارزیابی کنیم ، برای شرکت هایی که برنامه اینستاگرام خود را انجام می‌ دهند و تنها احتیاج به تهیه محتوا دارند. تعدادی تصویر و ویدئو به دنبال استوری در نظر گرفته شده است.

برای شرکت هایی که خواستارند خودشان تهیه محتوا کنند، مشاوره مرتب کردن برنامه در همه قسمت ها انجام می‌گیرد.برای شرکت هایی که خودشان قصد به تهیه محتوا ندارند. بسته مخصوصی در نظر گرفته شده که از صفر تا صد این پروژه را سئو تهران انجام می‌دهد.مراحل این پکیج به این گونه است :

ارزیابی کسب و کار شما، کالا و فعالیت و همینطور معین کردن هدف ، درست کردن یک پیج تخصصی از دید لوگو، بایو، اسم مناسب، بیزینسی کردن پیج ، تدوین یک برنامه برای تهیه محتوا (عکس-ویدیو-صوت) همینطور تهیه محتوا های متفاوت و مناسب صنعت شما و آزمایش محتوا هایی که بالاترین عملکرد را داشته باشند. مدل های محتوا شامل :

طراحی مسابقات ویژه، آموزش و….مبلغ اینستاگرام، تدوین برنامه هشتگ گذاری بررسی رقبا و تگ های مرتبط و همچنین نتایج صفحه سرچ، تدوین برنامه زمانبندی پست ها متشر کردن محتوا در ساعات متفاوت و یافتن مناسب ترین زمان برای گرفتن لایک و کامنت بیشتر.با ما در مقاله ی مدیریت پیج اینستاگرام همراه باشید.

تدوین برنامه کپشن مناسب در این قسمت با شیوه های مخصوص کپشن های مناسبی که کاربر را جذب کند نوشته می‌شود.انجام دادن لایو های خرب که اشخاص را به پیج شما نزدیک تر و سبب بالا رفتن فالوور و بنابراین باعث فروش شما می‌شود.همراه ما در محتوای مدیریت پیج اینستاگرام باشید.

برنامه استوری: بوجود آوردن استوری های خوب که اندازه رضایت و علم و آگاهی کاربر را برای کسب و کار شما آزمایش می کند.تدوین هایلایت های خوب برای جذب کاربر و در دسترس بودن بیشتر شما ، درست کردن قالب اختصاصی با اهمیت به رنگ و لوگوی سازمانی شما ، درست کردن تقویم محتوایی که دارای یک برنامه ریزی دقیق در مورد مدت زمان فرستادن و محتوای مورد نظر در وقت های معین شده است.

پیشنهاد ما در این قسمت از مقاله مدیریت پیج اینستاگرام این است که محتوا هایی که تهیه می‌ شود را با کمی تغییرات در تمام رسانه های اجتماعی منتشر کرده تا بتوانید بازدهی شگفتی از این کار بگیرید.در حال کنون اینستاگرام مکان خیلی مناسبی برای بازاریابی کالا ها و خدمات شرکت های شماست .

از جهتی اداره پیج اینستاگرام احتیاج به حرفه لازم دارد و شرکت ها با اهمیت به منابع وجود داشته در شرکت خودشان با صرف مبلغ زیاد می توانند به طور حرفه ای از این محیط مناسب به کار ببرند.

گرفتن بازخورد مناسب و عالی از اینستاگرام احتیاج به تدوین برنامه محتوای مناسب و تهیه محتوای جذاب می باشد.

در عین حال جذب کاربر هدفمند برای کسب و کار شما احتیاج به حرفه های لازم می باشد. همینطور ارزیابی آماری اینستاگرام هم کاری خیلی ضروری می باشد. از موارد خیلی مهم در مدیریت پیج اینستاگرام می توان به نکات زیر اشاره کرد.

  • بوجود آوردن محتوای ارزشمند و جذاب برای پیج اینستاگرام
  • بالا بردن فالوورهای هدفمند و باکیفیت
  • افزایش درگیری کاربر با پیج ایستاگرام
  • بوجود آوردن ارتباط پایدار با مخاطبان
  • بالا بردن لایک، بازدید فیلم و کامنت کاربران با به کار بردن از گیمیفیکیشن
  • افزایش تبلیغات از برند شما
  • تبلیغات کالا ها و خدمات شما در صفحات اشخاص معروف و اثرگذار
  • به کار بردن صحیح و تخصصی از هشتگ
  • معین کردن مناسب ترین زمان انتشار پست ها
  • جواب گویی مناسب به کامنت ها و دایرکت
  • بوجود آوردن پرسش های جذاب در استوری و درگیری بیشتر کاربران با پیج شما و پاسخگویی درست به کاربران
  • اداره یکپارچه پبج اینستاگرام

خرید پیج اینستاگرام یا اداره تخصصی پیج اینستاگرام

با اهمیت به این که در علم بازاریابی شناخت و ارتباط با کاربران بالقوه خیلی مهم و ضروری می باشد. عملا خرید یک پیج یا خرید فالوور هیچ اهمیتی ندارد و پیج شما را تغییر به یک پیج بدون هیج بازخورد مناسبی می کند. از جهتی خرید فالوور سبب می شود که کاربر با کیفیت پایین داخل پیج شما شود.

و با اهمیت به الگوریتم های تازه اینستاگرام سبب می شود پست های شما حتی به کاربر های حقیقی و هدفمند شما هم نشان داده نشود. از جهتی اداره تخصصی پیج اینستاگرام می تواند بازخورد خیلی مناسبی داشته باشد.

به صورتی که با درگیری مناسب کاربر با محتوای پیج سبب می شود میزان لایک محتوا و نشان دادن ویدیوهای شما به طور تصاعدی افزایش پیدا کند. این رخداد وقتی می افتد که محتوای شما داخل قسمت اکسپلور یا تاپ هشتگ های اینستاگرام شود.

موارد پر اهمیت در اداره پیج اینستاگرام

مرور موارد اداره پیج اینستاگرام می تواند شما را به جهت مقصود خود سوق بدهد.رسانه های اجتماعی متفاوت هرکدام با عملکرد خاص خودشان می توانند کسب و کار شما را بهتر کنند.

اینجاست که ارزیابی و آنالیز رسانه های اجتماعی می تواند معین کننده باشد و کافی است با اهمیت به نوع رسانه اجتماعی و کسب و کارتان یک برنامه خاص و پر اهمیت را انتخاب کنید.

هر رسانه اجتماعی با اهمیت به محبوبیت و محیط مخصوص خودش می تواند بر روی کسب و کار شما اثر گذار باشد.اینستاگرام یکی از مورد علاقه ترین رسانه های اجتمای در بین مخاطبان ایرانی است که می تواند اثر خیلی زیادی بر فروش و رونق کسب و کار شما داشته باشد.برای همین کافی است در مدیریت پیج اینستاگرام خود به طور حرفه ای عمل کنید.

معرفی 8 ابزار اداره کننده اینستاگرام

۱) SocialCaptain :

برای مدیریت پیج اینستاگرام اول باید به تعامل با آن‌ ها پرداخت. ولی همانگونه که اطلاع دارید لایک کردن صفحات متفاوت و کامنت گذاشتن به طور دستی کار خیلی وقت بری است.

در نتیجه یک ابزار اداره کننده اینستاگرام مثل SocialCaptain به شما یاری می‌کند تا زود ترین صورت احتمالی با دیگر اکانت‌ های اینستاگرام تعامل دارا باشید.

SocialCaptain با به کار بردن از هوش مصنوعی، مخاطبانی را کاربر قرار می‌دهد که هم جهت برند شما هستند. شما توانایی خواهید داشت که از این ابزار برای لایک کردن، کامنت گذاشتن و حتی فالو کردن اشخاصی که جزو کاربران برندتان هستند به کار ببرید.با ما در مقاله ی مدیریت پیج اینستاگرام همراه باشید.

ما به شما پیشنهاد داریم که تا در کنار این ابزار اداره اینستاگرام، خودتان فردی همچنین به تعامل با کاربران بپردازید. اگر شما ۱۰۰ درصد این فعالیت را به طور اتوماتیک انجام دهید، این کارایی وجود دارد که از جهت اینستاگرام به صورت اسپم شناخته شوید.

۲) Hootsuite :

Hootsuite یک ابزار برنامه ریزی برای اداره تخصصی اینستاگرام است. در حال کنون ابزارهای متعددی برای برنامه ریزی فضا های اجتماعی وجود دارند ولی Hootsuite به آسانی می‌تواند با این ابزار ها رقابت کند.

شما می‌ توانید همه پلتفرم‌ های فضا های اجتماعی از جمله اینستاگرام Instagram، فیس بوک Facebook، یوتیوب Youtube، لینکدین linkedin، توییتر twitter و پینترست pinterest را از راه یک داشبورد ویژه اداره کنید.

Hootsuite به صورت یک ابزار مدیریت پیج اینستاگرام این توانایی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا محتوای خود را اصولی از راه این ابزار در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. اضافه بر آن که، خواهید توانست محتوای ویژه به دیگر فضا های اجتماعی را همچنین در Hootsuite برنامه ریزی کنید تا در وقت معین به منتشر کردن آن‌ ها بپردازید.

۳) Grum :

Grum همچنین شبیه به Hootsuite بعنوان یکی ابزار برنامه ریزی است که تمرکز اولیه آن بر روی اینستاگرام است. اگر اصول خدمات شما در فضا های اجتماعی خارق العاده به اینستاگرام می‌ شود، بعضی از توانایی ها Grum برایتان جذاب خواهد بود. برای نمونه شما می‌ توانید محتوای مورد منظورتان را در آن جای دهید تا در تاریخ مورد نظرتان بدون احتیاج به تایید مجدد انتشار شود.

یک توانایی کاربردی دیگر در Grum این است که شما توانایی خواهید داشته که نخستین کامنت از پستتان را به خودتان مختص کنید. برای نمونه به جای آن که هشتگ‌ ها را در کپشن بنویسید، می شود آن‌ ها در کامنت نخست وارد کنید تا چهره پستتان خوب تر شود.

مورد خیلی مهم : اساسی ترین علل موفقیت در اجرای کمپین تبلیغاتی، تهیه محتوا هدفمند، با کیفیت و بازاریابی محتوا برای جلب نظر مخاطب و تاثیرگذاری زیاد است.

سفارش می‌ کنیم مقالات ادمین اینستاگرام ما را در سئو تهران بخوانید.همکاران ما در سئو تهران آماده پاسخگویی به شما هستند تا اگر به جهت فعالیت اثرگذار در شبکه‌های اجتماعی هستید.

و می‌خواهید در حوزه تبلیغات اینستاگرام خدمات داشته باشید، شما را کمک کنند. برای مشاوره می‌ توانید با شماره های ما تماس بگیرید.

ادامه ی ابزار های اداره کننده ی اینستاگرام

۴) Tailwind :

Tailwind یک ابزار مدیریت پیج اینستاگرام و پینترست است. برنامه ریزی برای فرستادن پست، داشتن ابزار های تحلیل داده، اداره محتوای UGC، ارزیابی هشتگ‌ ها و مدیریت کاربران فقط قسمتی از توانایی های این ابزار هستند.

علاوه بر این Tailwind این کارایی را در اختیار شما قرار می‌ دهد تا در یک وقت ممکن بتوانید چند صفحه اینستاگرام را اداره کنید.

برند های معروف شده‌ای از جمله eBay، والمارت Walmart و Viacom برای اداره اینستاگرام خود از Tailwind به کار می برند. اگر همچنان هم نسبت به کاربردن از این ابزار شک دارید، خوب است اطلاع داشته باشید که Tailwind پارتنر رسمی اینستاگرام است.

۵) Hashtracking :

برای آن که در اینستاگرام موفق شوید باید با توجه اطلاعات صفحه خود را ارزیابی کنید. Hashtracking یک ابزار مدیریت پیج اینستاگرام است که به شما یاری می‌ کند تا با تحلیل کارایی و محتوای تهیه شده، راه پیشرفتتان را هموار کرده و کمپین‌ های مناسب تری برگزار کنید.

آیا تا به الان به این مساله دقت کرده‌اید که خیلی از برند های عظیم و موفق در پست‌ های اینستاگرام خود از یک طیف رنگی معین و ثابت به کار می برند؟ این ترندی است که به علت عملگر بودن آن طرفداران بالایی دارد.

Hashtracking جدیدا توانایی به اسم ColorTracking را به گروه ابزار های خود افزوده است که از راه آن می‌ توانید نتایج مرتبط به ارزیابی داده‌ های هر پست را بر اصول ترکیب رنگی گروه بندی کرده و تماشا کنید که کدام رنگ‌ها سبب تعامل بیشتر کاربران می‌شوند.

۶) Minter :

Minter هم مدلی ابزار اداره اینستاگرام است، ولی فرق آن با ابزار های پیش از این در این است که شما علاوه بر ادار صفحه خود، می‌ توانید خدمات صفحات مرتبط به رقبایتان را همچنین ارزیابی کنید.

با ارزیابی دقیق برند های معروف در حوزه کاری شما، می‌توانید برنامه بازاریابی خود در اینستاگرام را پایه گذاری کرده و از ترند های جدید به کار ببرید.

آژانس‌ های تبلیغاتی که اداره صفحه اینستاگرام کاربران خود را به عهده دارند همچنین می‌ توانند از Minter به کار ببرند و اطلاعات مورد نظر خود را با فرمت PDF، CSV، فایل اکسل و PPT بگیرند .

همینطور می‌ توانند از لوگوی خود در صفحه گزارشات به کار برد و براساس زمان بندی معین اقدام به فرستادن گزارش به مخاطبان کنند.

۷) Boost :

اینستاگرام همیشه به صورت یک پلتفرم مهم در سبب معرفی و نشان دادن برند به کاربران شناخته شده است، ولی در حوزه به کار بردن فروشگاهی از آن در قالب یک Marketplace چندان موفق انجام نمی دهد، به دلیل آن که شما در کپشن اینستاگرام اجازه ندارید آدرس وبسایت خود را به صورت URL قابل کلیک شدن نشان دهید.

فقط و فقط در بیو اینستاگرام می شود چنین لینکی قرار داد این مساله نرخ تبدیل مخلطبان را تا حد بیشتری کاهش می‌ دهد.ولی Boost به صورت یک ابزار مدیریت پیج اینستاگرام به شما یاری می‌ کند تا به آسانی مخاطبان را به جهت خرید کالا هدایت کنید.

زمانی ابزار اداره اینستاگرام Boost را روی اکانت خود فعال کنید، کاربران می‌ توانند با کامنت گذاشتن یا فرستادن یک هشتگ به ویژه که شما تعریف کرده‌اید، اساسا خرید خود را صورت بدهند.اگر شما هم از نوشتن جمله “لطفا به لینکی که در بیو گذاشتیم رجوع کنید” خسته شده‌اید، Boost ابزار خیلی خوبی برای شماست!

۸) Crowdfire :

Crowdfire یک اپ اداره فضا های اجتماعی است که توانایی های زیادی را عرضه می‌کند. برنامه ریزی فرستادن پست، محافظت از محتوا، اداره فالوور ها و اطلاعات آماری قسمتی از توانایی هایی است که از راخ این اپ در اختیار شما قرار داده می شود.ما را در محتوای مدیریت پیج اینستاگرام دنبال کنید.

Crowdfire را می‌توانید بر روی پلتفرم‌ های حائز اهمیتی از جمله فیس بوک، اینستاگرام، یوتیوب، توییتر، پینترست، لینکدین، وردپرس، شاپیفای، ویمو و … فعال کنید. اضافه بر آن که اکستنشن کروم Crowdfire همچنین به شما یاری می‌ کند تا هر وقت فقط با دو کلیک هر صفحه‌ای را به اکانت‌ های فضا های اجتماعی خود در این ابزار بیفزایید.

چرا اینستاگرام پر اهمیت است؟

این شبکه اجتماعی بزرگ که در سال های اخیر پادشاه بی بدیل تلفن های هوشمند همگان بوده در سطح دنیا کاربران متعددی دارد و تقریباً یکی از پر اهمیت ترین و محبوب ترین شبکه‌های اجتماعی به حساب می آید که امکان تعامل افراد را به شکلی سریع‌تر و موثرتر فراهم کرده است.

به طور تقریبی 55% افرادی که از این شبکه اجتماعی استفاده میکنند اصلی ترین علت خود در استفاده از این شبکه اجتماعی را جستجو کردن برند و محصولات درجه یک اعلام کرده اند.

اینستاگرام برای تعداد زیادی از صاحبان کسب و کارها از اهمیت بسیار پر اهمیتی برخوردار است به این دلیل که بسیاری از صاحبان مشاغل به بازاریابی وتبلیغات در شبکه های اجتماعی اعتقاد دارند زیرا اشخاصی که از اهمیت و تاثیر گذاری این شبکه در بازاریابی شبکه های اجتماعی اطلاعات مناسب و قابل استفاده داشته باشند به این موضوع واقفند که فعالیت در این شبکه همانند ویترینی است که کسب و کار آنها را در دنیای آنلاین که روزانه مخاطبین متعددی در آن فعال هستند، از کار و فعالیت آنها باخبر و آگاه خواهند گردید.

در مورد مدیریت پیج اینستاگرام بیشتر بدانیم:

بلاتردید از دست دادن این شبکه اجتماعی که درحال حاضر مخاطبین متعددی را به خود اختصاص داده است، باعث از بین رفتن قسمت اعظمی از بازاریابی کسب و کار شما خواهد شد.

در دوره کنونی نمیتوان فقط به راه اندازی یک فروشگاه و فروش حضوری به جذب سود حداقلی فکر کرد به این دلیل که امکان دارد کسب و کار به سمت پسرفت برود راهکار ساده این است که باید شما هم با این موج پر فایده همراه شوید و از بازار یابی اینترنتی غافل نشوید به این دلیل که همراه بودن و همگام شدن با این شبکه شمارا به سمت پیشرفت و موفقیت هدایت می کند.

اینستاگرام به عنوان یک شبکه ی اجتماعی معرکه از نظر جوانان و پرطرفدار، ابزاری پر قدرت برای کسب و کار شما و بازاریابی خواهد بود این فرصت به صرفه و تاثیر گذار را از غنیمت بشمارید زیرا با غافل بودن از فرصت ها نه فقط باعث کاهش سود یک کسب و کار خواهد شد، بلکه در برخی از مواقع می تواند باعث از بین رفتن یک کسب و کار نیز گردد.

جمع بندی نهایی

در مجموع مدیریت پیج اینستاگرام درباره برنامه ریزی دقیق، کنترل مناسب، هدایت و استفاده از اشخاص دیگر برای به دست آوردن اهداف اصلی یه تجارت است. در مدیریت پیج اینستاگرام، ما به یوزر های اینستاگرام در مدیریت درست حسابشون کمک می‌ نمائیم.

با استفاده از برنامه ریزی های تخصصی و سیاست‌های استراتژیک و مدرن برای کمک شایان به شما در به حقیقت تبدیل شدن اهدافتون این کار امکان پذیر می باشد. همه مخاطبان اینستاگرام این فرصت مناسب رو دارن که از ایده‌های مدیریتی تخصصی مجموعه خودشون در جذب تبلیغات و مقبولیت بین المللی لذت ببرن.

باید حساب خودتون رو با بازاریابی تخصصی اینستاگرام و خدماتی که به دست میارین ارتقا بدین و به هزینه مدیریت پیج اینستاگرام که پرداخت می‌کنین به چشم یه سرمایه گذاری بلند مدت و متفاوت نگاه کنین که مدت کوتاهی دیگه قراره براتون کلی سود به دست بیاره!

برای این که بدونین دقیقاً چه هزینه‌ای رو باید برای هر پکیج خدماتی مدیریت اینستاگرام پرداخت کنین، می‌تونین با سئو تهران تماس بگیرین و سوالات خودتون رو در زمینه با هزینه مدیریت پیج اینستاگرام و همینطور قرداد ادمین اینستاگرام بپرسین.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فوری

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran